1. Нэхэмжлэл, гомдол, хугацаа сэргээлгэх хүсэлт, албадан гүйцэтгүүлэх хүсэлт, шинээр илэрсэн нөхцөл байдлын улмаас хэргийг дахин хянуулах хүсэлт, нотлох баримт, хэрэг хянан шийдвэрлэх ажиллагаатай холбоотой бусад хүсэлтийг баталгаат шуудангаар илгээх
2.Хэрэг хянан шийдвэрлэх ажиллагаатай холбоотой хүсэлт, өргөдөл, албан бичгийг PDF форматаар zakhirgaa_tg@shuukh.mn и-мэйл хаягаар илгээх
3. Тендерийн тодорхойлолт авах хүсэлт /албан тоот, улсын бүртгэлийн гэрчилгээний хуулбар, төлбөр төлсөн баримт /10,000 төгрөгийг 100900005001 тоот төрийн сан банкны дансанд/-ыг баталгаат шуудан болон PDF форматаар tender@admincourt.gov.mn и-мэйл хаягаар илгээх
4. Шүүхийн үйлчилгээний талаарх мэдээллийг 11+331061 /мэдээлэл лавлагааны мэргэжилтэн/ 11+331060 /архив бичиг хэргийн эрхлэгч/ дугаарын утаснаас тодруулах
Иймд үүсээд байгаа нөхцөл байдалд уялдуулан гаргасан шийдвэрт хүндэтгэлтэй хандаж, өөрийгөө болон бусдын эрүүл мэндийг сахин хамгаалж, хамтран ажиллахыг уриалж байна.
Сэтгэгдэл үлдээх
Таны оруулсан е-майл хаяг олон нийтэд харагдахгүй *